Skip to main content
OpenConf small logo

Providing all your submission and review needs
Abstract and paper submission, peer-review, discussion, shepherding, program, proceedings, and much more

Worldwide & Multilingual
OpenConf has powered thousands of events and journals in over 100 countries and more than a dozen languages.

Predstavljanje upitnika DigCompEdu CheckIn za samorefleksiju za visoko obrazovanje

Usmjeravanje razvoja digitalnih kompetencija djelatnika u okviru visokog obrazovanja sada je jednostavnije uz upitnik za samorefleksiju - DigCompEdu CheckIn alat. Upitnik omogućuje dobivanje povratne informacije o razini vlastitih digitalnih kompetencija unutar šest područja koje opisuje Europski okvir digitalnih kompetencija za obrazovatelje (DigCompEdu). Dodatno je uključeno i sedmo područje: Otvoreno obrazovanje koje se temelji na Okviru OpenEdu. Upitnik je razvio Zajednički istraživački centar Europske komisije (Joint Research Centre) pa se koristi diljem Europe, a CARNET ga je preveo i prilagodio na hrvatski jezik. Povratne informacije upitnika u vidu komentara, korisnih preporuka i smjernica o jakim i slabim stranama, kao i o područjima u kojima se može poboljšati korištenje digitalnih tehnologija za učenje i poučavanje, moguće je koristiti kao temelj za odlučivanje o profesionalnom razvoju na individualnoj razini i planiranje vlastite nastavne prakse. Na radionici će se predstaviti upitnik za samorefleksiju DigCompEdu CheckIn i mogućnosti primjene njegovih povratnih informacija o razinama digitalnih kompetencija na planiranje profesionalnog razvoja i stručnog usavršavanja te unapređenja vlastitog poučavanja. Stoga ovaj upitnik pruža podršku individuama u planiranju razvoja digitalnih kompetencija koje zatim doprinose digitalnom sazrijevanju visokoškolskih ustanova. Cilj radionice je osvijestiti postojanje upitnika i predstaviti hrvatsku inačicu upitnika za samorefleksiju. Također, cilj je osvijestiti ulogu upitnika za samorefleksiju DigCompEdu CheckIn, odnosno povratnih informacija istoga, u profesionalnom razvoju djelatnika na visokim učilištima, primarno za područje digitalnih tehnologija u obrazovanju. Polaznici će se biti pozvani pristupiti alatu i ispuniti upitnik te kasnije pratiti primjenu rezultata upitnika u planiranju profesionalnog razvoja kao članova akademske zajednice u okviru visokog obrazovanja kao i vlastitom poučavanju i poticanju inovacija u obrazovanju.

Marina Nikolić
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Croatia

Sanja Vakanjac Ivezić
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Croatia