Kako je AI asistentica Branka pomogla brucošima pri upisu na FER i što će raditi ubuduće?
Početkom srpnja 2024. godine FER i Infobip su predstavili Branku, "chatbot" tj. AI asistenticu koju smo razvili kako bismo budućim studentima olakšali proces upisa na fakultet, a istovremeno i rasteretili studentsku službu fakulteta, čiji djelatnici su inače odgovarali na brojne upite vezane uz upis, mailom, telefonom ili preko društvenih mreža. Chatbot je "istreniran" na nizu relevantnih dokumenata (pravilnici, odluke o upisu, upute, često postavljanja pitanja), detaljno testiran i pušten u rad neposredno prije početka upisa. Za vrijeme upisa zabilježeno je 1028 jedinstvenih korisnika, koji su pokrenuli 1274 chat sessiona i sa sustavom razmijenili 8490 poruka. Istovremeno, broj upita upućenih direktno studentskoj službi se smanjio. Na ovom predavanju opisat ćemo našu motivaciju i iskustva koja smo stekli izradom AI pomoćnika te buduće planove i prijedloge kako ovakav i slični sustavi mogu pomoći u nizu nastavnih, ali i poslovnih procesa koji se odvijaju na visokim učilištima.