Skip to main content
OpenConf small logo

Providing all your submission and review needs
Abstract and paper submission, peer-review, discussion, shepherding, program, proceedings, and much more

Worldwide & Multilingual
OpenConf has powered thousands of events and journals in over 100 countries and more than a dozen languages.

File(s)

Formativno vrednovanje u sustavu Moodle

Kontinuirano praćenje i vrednovanje napretka studenta jedan je od načina kako nastavnik može prilagoditi nastavne sadržaje i metode te unaprijediti nastavu, ali i studentima omogućiti bolje iskustvo učenja. Formativno vrednovanje omogućava odgovor na potrebe svakog studenta i individualizaciju nastavnog procesa usmjereno podrškom i aktivnostima pripremljenima potrebama pojedinih studenata. Studenti praćenjem vlastitog napretka i uvažavajući povratne informacije od strane nastavnika mogu na vrijeme prepoznati svoje slabije strane i područja u kojima moraju napraviti poboljšanja. Sustav za e-učenje Moodle ima veliki broj mogućnosti koje omogućavaju nastavniku praćenje rada studenata i olakšavaju mu davanje povratne informacije studentima. Kako dizajnirati e-kolegij koji će automatski studentima dati povratne informacije, o(ne)mogućiti pristup različitim sadržajima ovisno o prethodno završenima aktivnostima, te kako iskoristiti različite izvještaje i preglede aktivnosti za kvalitetnu analizu sudjelovanja u e-kolegiju bit će prikazano na ovoj radionici na primjeru jednog e-kolegija. Trajanje radionice: 45-60 min

Tona Radobolja
Sveučilišni računski centar Sveučilišta u Zagrebu
Croatia

Tea Čičko
Sveučilišni računski centar Sveučilišta u Zagrebu
Croatia