Skalabilnost u nastavi za velike grupe studenata – vršnjačko vrednovanje i interaktivnost na predavanjima
U okviru izlaganja bit će predstavljena dva načina na koja tehnologija može pomoći u ostvarivanju skalabilnosti u radu s velikim grupama studenata. Prvi način je primjena sustava za prikupljanje povratne informacije od publike na predavanju. Kao primjer takvog alata u okviru izlaganja bit će prikazan sustav AudIT - besplatni online sustav za prikupljanje i prikaz studentskih odgovora na pitanja koja postavi predavač. Ovaj sustav koristi se za poticanje interakcije na predavanjima s velikim grupama studenata kao i za provođenje kratkih sumativnih i formativnih vrednovanja tijekom predavanja. U okviru izlaganja predstavit će se način rada i glavne funkcije sustava AudIT kao i način na koji se ovaj alat može koristiti u kombinaciji s opremom za snimanje dobivenom kroz projekt e-Sveučilišta za podršku interakciji prilikom prijenosa predavanja uživo. Drugi način na koja tehnologija može pomoći u ostvarivanju skalabilnosti u radu s velikim grupama studenata je primjena vršnjačkog vrednovanja. Vršnjačko vrednovanje postupak je u kojem studenti vrednuju radove drugih studenata prema razrađenim kriterijima te na temelju tog postupka dobivaju povratnu informaciju o vlastitom radu i/ili njegovu ocjenu. U okviru izlaganja bit će ilustriran način rada jednostavnog, ali učinkovitog sustava za vršnjačku provjeru koji se temelju na Moodle sustavu koji se koristi u kombinaciji sa snimateljskim studiom dobivenim sredstvima projekta e-Sveučilišta. Oba sustava koji će biti prikazani u okviru izlaganja besplatno su dostupni i koriste se u nastavi na Fakultetu elektrotehnike i računarstva.